ANNONSERING PÅ NETT

ANNONSERING PÅ NETT

Hvordan annonsere på nett?

Annonsering på nett kan gjøres via mange ulike kanaler.
 FacebookInstagramGoogle AdsSnapchat og LinkedIn, for å nevne noen. Å annonsere på nett er lønnsomt, kostnadseffektivt og svært målbart, sammenlignet med tradisjonell markedsføring.
Vi kan annonsering og gir deg gjerne råd om hvor og hvordan du bør annonsere på nett

Hvor bør din bedrift annonsere?

Blink Marked kan gi deg råd om hvilke kanaler du og din bedrift bør være synlig på. Mange har høye kostnader på annonsering og målretter ofte kampanjene til et spørre publikum enn nødvendig. Vi har lang erfaring innen annonsering på nett og vet hvordan kampanjen skal målrettes, for at du skal snakke til rett målgruppe og annonsere lønnsomt.


FACEBOOK

Facebook er en av de viktigste kanalene å være synlig på. Her får du mange muligheter innen annonsering og målretting av kampanjer. Få tips og råd om hvordan du kan snakke til rett målgruppe på en kostnadseffektiv måte. 


INSTAGRAM

Instagram er voksende innen annonsering og er kanskje akkurat den kanalen din bedrift bør være synlig på. Dette er en spesielt viktig kanal for bedrifter som følger trender og vil inspirere målgruppen sin. 


GOOGLE ADS

Google byr på mange annonseringsmuligheter. Her kan du annonsere i Google søk, bannerannonser, video og shoppingannonser. Vi vet hvordan du kan annonsere kostnadseffektivt i Google. 


LINKEDIN

Over 1.2 millioner yrkesaktive nordmenn har profil på LinkedIn. Denne kanalen passer perfekt til stillingsutlysninger eller B2B-markedet. Vi hjelper deg gjerne med annonsering i LinkedIn. 


YOUTUBE

1 av 2 i aldersgruppen 18-29 år bruker YouTube daglig. Video har en enorm påvirkningskraft og har blitt en viktig del av dagens annonsering. Vi hjelper deg gjerne med både produksjon og annonsering i YouTube. 


SNAPCHAT

Snapchat er en spennende annonseringskanal. Perfekt til merkevarebygging og opplyse et ungt publikum. Over 2.5 millioner nordmenn har profil og bruker kanalen daglig. Finn ut hvilke muligheter du har med Snapchat. 

Derfor er annonsering på sosiale medier viktig

Viktigheten av å være synlig digitalt har økt betraktelig, sammenlignet med tradisjonell markedsføring. I følge Ipsos sin SoMe-tracker for 2020 bruker store deler av befolkningen sosiale medier daglig. Annonsering i sosiale medier gir derfor bedrifter, som ikke allerede benytter digital markedsføring et enormt potensiale til å øke omsetningen

Bruker Facebook daglig
Bruker Snapchat daglig
Bruker Instagram daglig

Vil du treffe Blink?

Ta en hyggelig og uforpliktende prat med oss. Benytt deg av kontaktskjemaet under, og vi kontakter deg ved første anledning. Vi ser frem til å høre fra deg!