Blogg

Blink Marked | Hold deg oppdatert

Markedsføring er stadig i endring, og det
er et flust av begreper å holde styr på.
Vi holder deg i loopen fra det siste i livet til Blink Marked
og nyheter innen digital markedsføring.

Beste tid å poste på Instagram i 2022

Den beste tiden for å publisere på Instagram er når ditt publikum er pålogget. For å skaffe mange engasjerte følgere, må du lage overbevisende innhold som publikummet ditt ønsker i tillegg til å legge ut innhold til riktig tid slik at de faktisk får med seg det du legger ut. Dersom du legger ut innhold til feil tid, kan følgerne dine gå glipp av innholdet og aldri få det med seg. Så hva er den beste tiden for å publisere på Instagram? Når legge ut på Instagram? For å finne det beste tidspunktet for å poste innhold på Instagram, er

Målgruppe – hva, hvem, hvordan og hvorfor?

Selger du varer eller tjenester, vil det være relevant å avklare hvem som er målgruppen til din bedrift. Det er viktig å kartlegge hvem som

Nå må retusjert reklame merkes

Aldri før har det vært enklere å manipulere fasong, størrelse og hud på bilder, og skjønnhetsidealet vårt har aldri vært mer urealistisk enn det er

7 tips til effektiv digital markedsføring

Det meste vi gjør i dag foregår på nett. Derfor er det viktigere enn noen gang å være synlig slik at dine produkter og/eller tjenester

E-postmarkedsføring

E-postmarkedsføring er en kostnadseffektiv måte å nå ut til et stort antall mottakere og er den mest brukte distribusjonskanalen for B2B. Nyhetsbrev kan fungere veldig

Fordeler med Facebook Business Manager og Facebook Ads Manager

Facebook Business Manager og -Ads Manager er hjelpeverktøy som gjør det enklere for bedrifter å markedsføre på Facebook. Lurer du på hvilke fordeler dette kan

Performance Marketing – Hva er det?

Digital markedsføring skaper mulighet for å hente ut data, skaffe målbare resultater og optimalisere kampanjer. Ved bruk av Performance Marketing kan du finne ut hva

Sjekkliste for en optimal landingsside

Når bedriften din skal generere leads og nye salgsmuligheter, er det viktig med en god landingsside som får den besøkende til å foreta en bestemt

Digital markedsføring uten tredjepartscookies

Den digitale markedsføringshverdagen slik vi kjenner den i dag er i ferd med å endres, når Google faser ut tredjepartscookies i løpet av 2023. Det

Kontekstuell annonsering

Kontekstuell annonser kan høres nytt ut for mange, men grunnprinsippene har vært aktuell i mange år. Det handler om å plassere de mest aktuelle annonsene