Blogg

En blå Facebook-eske med mange likes oppi

Facebook fjerner liker-knappen

I forrige uke lanserte Facebook sitt nye design til Facebook-sider med hensikt å gjøre det enklere å skape og bygge fellesskap for å oppnå sine forretningsmål. Hva er nytt? Nytt design og layout som er enklere og mer intuitivt Nyhetsstrøm for å oppdage og delta i samtaler, følge trender, samhandle med jevnaldrende og engasjere seg…
Read more

Person som holder mobil og er på appen TikTok

Bør din virksomhet annonsere på TikTok?

Tik Tok har tatt verden med storm og vokser raskt i Norge. Nå har noen utvalgte virksomheter i Norge muligheten for å annonsere i appen, men bør din bedrift ta i bruk kanalen? Hva er TikTok egentlig, hvilken målgruppe bruker appen og hvordan bør du annonsere? TikTok – hva er det? Konseptet er at du…
Read more

Markedsstrategi 2021 skrevet på riktig vei

Markedsstrategi 2021 – dette bør du fokusere på

Markedsstrategien for 2021 blir for mange bedrifter en helt annen enn den har vært de siste årene. Det er lenge siden det har skjedd så store endringer i samfunnet som i 2020. Digital markedsføring er nå viktigere enn aldri før, fordi pandemien har medført store endringer i folkets trender, vaner og handlinger. Hva bør din…
Read more

Er du klar for Black friday

Er du klar for Black Friday 2020?

Butikkene bugner av fristende salg og tilbud denne uken, og mange kunder benytter muligheten til å kjøpe julegaver. Som bedrift tenker du kanskje at dette er den dyreste perioden å annonsere, og du vil ikke at din bedrift skal drukne i mengden av annonser. Vi gir deg tips til hvordan du forbereder deg til Black…
Read more

Finn ut hvordan Instagram algoritmen fungerer i 2020

Algoritmen til Instagram er det som bestemmer hvem som får se innholdet du legger ut, og hvem som ikke får sett det. Når algoritmene endres må du endre på markedsstrategien din fordi det som fungerte i går kanskje ikke fungerer i dag. Det holder ikke lengre å bruke de riktige emneknaggene og regelmessig legge ut…
Read more

b2b-markedsføring

Tips til B2B-markedsføring

Noen praktiserer fremdeles den gode gamle metoden telefonsalg, mens andre har et mer bevisst forhold til B2B-markedsføring og har en god kommunikasjonsmiks. Vi treffer også på de som har en mer halvhjertet fremgangsmåte ved å poste en gang iblant på Facebook. Uansett hvilken type markedsføring din bedrift praktiserer, så er det ikke alltid like lett…
Read more

Derfor bør du optimalisere for stemmesøk

Google troner øverst som den mest besøkte nettsiden i verden og dominerer markedet for søkemotorer med over 92% av markedsandelen. Hittil i år har Google blitt besøkt 81 milliarder ganger (juli 2020). Dette tilsvarer 40 000 søk i sekundet. I gjennomsnitt Googler hver person tre til fire søk hver dag, og den mest brukte metoden for…
Read more

Brukervennlig nettside_Responsivt design

Er din nettside brukervennlig?

Har du noen tenkt på om din nettside er brukervennlig? Hva er egentlig forskjellen på universell utforming og en brukervennlig nettside? Er designet på nettsiden viktig egentlig? Det er flere faktorer som avgjør om din nettside er brukervennlig. Trenger du hjelp til å lage nettside? Vi lager nettsider etter de nye kravene til universell utforming.…
Read more

Skaff leads mens du er på ferie

Skaff leads mens du er på sommerferie

Ukene før ferien kan føles som et eneste langt maraton med gjøremål. Men hva er viktig å tenke på og hva skal du prioritere for å starte ukene etter ferien med god omsetning og mange leads? Det finnes flere måter å skaffe leads på, mens du ligger i solstolen, er på biltur eller pusser opp…
Read more

Universell utforming

Universell utforming vil sørge for at alle kan bruke nettsiden din, uansett forutsetninger. Alle nettsider og apper skal være tilrettelagt mennesker med funksjonsnedsettelser ved å lage teknologiske løsninger som fungerer for alle. Dette er helt nødvendig for noen, men bra for alle. Trenger du hjelp til å lage nettside? Vi hjelper deg med å lage…
Read more