Blogg
Blink Marked | Hold deg oppdatert
Markedsføring er stadig i endring, og det
er et flust av begreper å holde styr på.
Vi holder deg i loopen fra det siste i livet til Blink Marked
og nyheter innen digital markedsføring.
Kontekstuell annonsering
Kontekstuell annonser kan høres nytt ut for mange, men grunnprinsippene har vært aktuell i mange år. Det handler om å plassere de mest aktuelle annonsene
Dynamiske annonser – Hva er det?
Det slenges ut mye forskjellige navn på annonser og det kan være vanskelig å navigere mellom de ulike typene. I dette blogginnlegget kan du lese
Do’s and Don’ts på Instagram
På rett over 10 år har Instagram vokst fra å være en bildedelings-app til å bli et senter for bedriftsaktiviteter. Med en bedriftsprofil har du
Alt-tekst: Hva er det og hvorfor er det så viktig?
Bilder og illustrasjoner på nettsider er effektive virkemidler, men ikke for brukere som har slått av bildevisning eller som ikke kan se bildene. Ved å
Betale for å se Instagram Stories – det kan være fremtiden
Onsdag 19. januar ble det lansert en ny løsning for Instagram Stories og Instagram Live for en liten gruppe skapere i USA. Disse skaperne vil
Do’s and Dont’s for synlighet på LinkedIn
LinkedIn er verdens største sosiale profesjonelle nettverk for arbeidstakere og arbeidsgivere, og brukes først og fremst som et verktøy for å knytte nettverk. I Norge
Utvidede tekstannonser forsvinner fra Google Ads
Utvidede tekstannonser har vært standardformatet i Google Ads i mange år, og 30. juni 2022 forsvinner de helt fra Google Ads. Hvordan skal din bedrift
100 ord alle markedsførere bør kunne
Som markedsførere, og kanskje spesielt digitale markedsførere, er det viktig å holde seg oppdatert på regler, begreper og trender i markedet. Enten du er nybegynner
Instagramtrender 2022
13. desember kom Instagram’s egen trendrapport for 2022. Den er hensyntatt generasjon Z og gjennomført av brukere fra alderen 13 til 24. Det viser seg