Blogg
Blink Marked | Hold deg oppdatert
Markedsføring er stadig i endring, og det
er et flust av begreper å holde styr på.
Vi holder deg i loopen fra det siste i livet til Blink Marked
og nyheter innen digital markedsføring.
Do’s and Dont’s for bedrifter på Facebook
Med over 3,4 millioner profiler i Norge er det ingen tvil om at Facebook er en viktig markedsføringskanal som bedrifter burde være tilstede på. Å
Alt du trenger å vite om Instagram Guides
Instagram Guides er en måte å sortere og kategorisere eget eller andre sitt innhold på, og er en blanding mellom karusell-poster og bloggposter. Guides er en av funksjonene Instagram
Merkevareengasjement er viktig
Gode nyheter og positivt innhold sprer seg raskere på sosiale medier enn noe annet innhold. Kjøpere er ofte mer opptatt av hva kunder sier om
Ipsos Q3’21
Hvert kvartal oppdaterer Ipsos sin SoMe-tracker og gir deg innsikt i profiler, brukerfrekvens og utvikling i sosiale medier. Tredje kvartal (Q3) gir innsikt fra juli – september 2021. I SoMe-trackeren finner du
DETTE SKJER I NOVEMBER
Er du klar for årets største shoppingdager på nett og i butikk? Black Friday er årets store kuppdag og din bedrifts store mulighet til å markedsføre direkte til handleklare kunder. Har du planlagt
Google Shopping – Hva er det?
Med Google Shopping Ads kan du øke trafikken til ditt nettsted, samtidig som varene dine får økt synlighet. Lurer du på om dette kan være
4 markedstrender verdt å merke seg for 2022
De to siste årene har vært både utfordrende og omveltende for de fleste av oss. Næringslivet har kjent på sårbarhet og uforutsigbarhet, og mange bedrifter
4 grunner til å bruke et markedsføringsbyrå
De færreste bedrifter har mulighet til å ha en hel markedsavdeling in-house og stadig flere outsourcer markedsføringen sin til markedsføringsbyråer. Ved å bruke et eksternt
3 tips til å skape innhold med Facebook Business Suite
Historier og innlegg på Facebook og Instagram viser at din bedrift er aktiv og klar for nye kunder. Ved hjelp av Facebook Business Suite –