MARKEDSPLAN

MARKEDSSTRATEGI

Hva er en markedsplan?

En markedsplan er en konkret beskrivelse av tiltak, mål og aktiviteter som skal forekomme over en viss periode for en gitt bedrift. En godt gjennomtenkt strategi er viktig for at selskapet skal klare å nå sine profesjonelle mål som bedrift.

Vi hjelper dere med markedsplanen

En vellykket markedsplan bør inneholde mål, tiltak, aktiviteter og en strategi for utføring. Blink Marked hjelper bedrifter med å definere hele eller deler av sin markedsstrategi.

Å ha konkrete mål kan være avgjørende for om bedriften din lykkes eller ikke. Uten definerte hovedmål og delmål, vet man ikke neste steg på veien. Blink hjelper bedriften din å definere overordnede hovedmål, samt mindre delmål. 

Når målene er satt er det viktig å definere konkrete tiltak og aktiviteter. Tiltakene skal begrunnes, og utarbeides på bakgrunn av bedriftens mål. Blink Marked hjelper selskapet å planlegge konkrete og målrettede aktiviteter.

Når mål og tiltak er på plass, er det viktig å definere en konkret strategi for gjennomføring og måloppnåelse. Hvordan skal tiltakene iverksettes, slik at vi sikrer best mulig resultat? Blink Marked hjelper bedriften å lage en gjennomført strategi. 

7 TIPS | MARKEDSSTRATEGI

Hva bør markedsplanen inneholde?

1. Hovedmål og delmål
2. Bedriftens verdier

3. Målgruppe
4. Tiltak og aktiviteter 
5. Kalender 
6. Publiseringsplan
7. Ansvarsfordeling

Vil du treffe Blink?

Ta en hyggelig og uforpliktende prat med oss. Benytt deg av kontaktskjemaet under, og vi kontakter deg ved første anledning. Vi ser frem til å høre fra deg!